… to je dilema, které často řeší spousta naších zákazníku.
A proto konzultace je vždy první správný krok.
Zákazníka informujeme o celkové ceně a případně jaké rizika mohou nastat (poškození zadního krytu při demontáži).
Před opravou telefon prohlédneme a upozorníme na rentabilitu opravy, nebo doporučíme midto opravy přidat částku na nový telefon, zánovní či použitý telefonu, který je vždy se zárukou.
Ale i tak se může stát, že telefon nemáte zálohovaný a pokud není čitelný LCD tak jediná možnost je oprava.
Většinou hardwarových oprav provádíme do 24h pokud jsou náhradní díly skladem.
Jsme plátci DPH. Opravu si můžete dát na firmu nebo nechat proplatit u pojišťovny.
Používáme originální díly, pokud nelze použit originál vždy informujeme zákazníka a navrhneme nejshodnější alternativu.
Servis není jen o opravách starších telefonu, ale jako další službu nabízíme překopírování dat ze starého telefonu do nového.
Máte nový telefon a nevíte a nebo se vám nechce zdlouhavé přestěhovat ze starého telefonu do nového tak neváhejte se na nás obrátit i tím vám můžeme pomoci a starý tel můžete rovnou nechat u nás na výkup.
Zapomněl jste heslo do telefonu, nebo k Google účtu i to umíme vyřešit.
Pokud jste majitelem telefonu s operačním systémem Android určitě jste se setkali nevyžádaných okny s odkazy na cizí stránky … co to znamená … pravděpodobně váš tel chytil Vir.
Důležité je na stránky neklikat a nikde se nepřihlašovat. Doporučujeme telefon zálohovat a vir odstranit, pokud si nevíte rady nebo si na to netroufáte. Zastavte se a my to za vás vyřešíme, obvykle je to otázka pár hodin.
Jsem tu pro vás již do roku 2007 neváhejte nás kontaktovat.